hjärngympa på hög nivå

Bolibompa visar ett program om insekter.

Elsa: Vad heter skalbagge på engelska?
Andreas: Beetle
E: Mhm, vad heter snigel på engelska?
jag: Snail
E:Mhm...vad heter soppa på engelska?
jag: Soppa? eeh, soup.
E: Jaha...men jag menar soppa..en anna soppa. S-oppa.
jag: en annan soppa?
E: Ja, som på Marimba...
jag: Marimba? På hotell Kantarell? En humla??
E: Neej. Inte som Marimba...en annan, Äsch. S-oppa, s-hoppa, s-hoppa...
jag: Jahaaaa, gräshoppa! grasshopper.

Det gäller att hänga med!! hehee...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötaste :-)

2009-10-15 @ 22:28:24
Postat av: Ellinor

oj glömde skriva mitt namn ... :-)

2009-10-15 @ 22:28:55
Postat av: Tess

Hej. Nu har jag hittat din blogg. =) Hoppas allt är bra. Kram!

2009-10-15 @ 22:41:13
URL: http://vikankalladetmittliv.webblogg.se/
Postat av: Rara Karlsson

Haha, a inte helt lätt att haja alla gånger.

Kul att du startat en blogg Fia, kör hårt!

Kramar

2009-10-19 @ 15:51:12
URL: http://chives.blogg.se/
Postat av: Linda (Felix o Norahs mamma)

Vilken sötnos. Dessa underbara barn och deras underbara kommentarer!

2009-10-22 @ 19:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0