2010 - so far...

Nostalgiminns nyårsafton för 10 år sedan då jag pussades med en fin-fin rockpojke i fuskpäls. Han är fortfarande fin-fin och rockig...eller, inte så rockig mer än i musiksmaken...och han har ingen päls...eller jo, egen. Men han är fin, det sägs inte så ofta mer än till honom och många av mina kamrater får nog mest höra om hans trista egenskaper...jag glömmer bort att nämna att han är tryggheten i mitt liv, att jag aldrig kunnat välja en bättre far till mina barn och att jag är evigt tacksam att jag fick syn på den där söta kraken den där fredagen på Penny Lane. Han är fin, min man...och han köper biljetter till Lasse W!

Nu, 2010:
Sovmorgon till 8
Pizza till lunch
Lekbesök från Alkvägen (eller Skrak??)
Lovis har gömt tryckaren till digitalboxen - den finns ingenstans!!
Elsa vill inte ha mer snö, hon vill åka till Stenvik och bada

well...ungefär så.

(och jag är såhär dålig på att uppdatera bloggeländet;-))


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skrakar är vi här uppe på kullen =)

2010-01-02 @ 20:41:49
Postat av: Sandra

Jupp, uppdatera mera! ;-)

2010-01-06 @ 21:19:01
URL: http://monstermorsans.blogg.se/
Postat av: Gabriella

såklart han är. Du är ju fin och helt underbar, precis som dina barn och självklart då även din man.

2010-01-14 @ 12:42:04
Postat av: Emilia

Haha, även jag minns den där kvällen på penny lajkan! Tänk vilka konsekvenser ett litet rumpnyp kan ge! ;) Det är klart han är fin, att du är kräsen det vet vi! Tänk att det gått hela 10 år?! Shit vad vi börjar bli gamla... Grattis till er iaf! Kram

2010-01-16 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0